FLIR Igniteのご利用にはアカウントの登録が必要です。
10GBまでの無料プランのご利用方法についてはこちら↓
FLIR Igniteの設定手順 (custhelp.com)
有料ストレージプランのご購入はクレジットカード支払いのみとなります。(為替レートにより支払い額は異なります。)
比較チャート
機能 | Starter | Pro |
---|---|---|
収集と整理 |
||
フリアーシステムズのカメラ統合* | ||
画像のアップロード | ||
保管と整理 | 1GBストレージ付属 | 100GBストレージ付属 |
分析と編集 |
||
画像の編集 | ||
比較ビュー | ||
温度トレンドグラフ | ||
共有とコラボレーション |
||
共有フォルダ | 3 | 1000 |
共有リンク | 100 | 1000 |
レポート |
||
プロのサーモグラフィ検査レポートを作成 | 3/月、レポートあたり5ページ | レポートあたり無制限のページ数 |
標準テンプレート | ||
比較ビューの所見をレポートに追加 | ||
レポートに温度トレンドグラフを追加 | ||
アカウント管理 |
||
ストレージオプション | 1GB(無料) 10GB 100GB 1TB |
100GB (付属) 1TB |
*自動アップロード機能は、現在一部のFLIRカメラに対応しています。T5xxシリーズ、T8xxシリーズ、Exxシリーズ、Exシリーズ、FLIR Oneシリーズ、GF77、Cxシリーズ
-
Will my subscription auto-renew?
You cannot sign up for auto-renew when you first subscribe to an Ignite extended storage plan; however, before your first year subscription expires, you will receive an email notification which will give you the option to set your subscription to auto-renew.
You will need to add a preferred payment method at this time for recurring payments. -
Can I upgrade my subscription?
Yes. To upgrade to a larger storage plan, simply click the “Subscribe Now” button on the storage plan you want to upgrade to, and you will be taken directly to the checkout cart. Your additional storage will become available immediately.
-
Can I downgrade my subscription?
If you want to switch to a plan with less storage, you should wait until your current subscription expires. No refunds are issued when you downgrade to a smaller plan from a larger plan in the middle of a subscription. If you switch to a plan with less storage than you have saved in your Ignite account, you will not be able to upload any new images until you have freed up enough space.
-
Can I buy more than one storage plan?
You can only have one active plan connected to your Ignite account, a maximum of 1000 GB of storage.